Forum www.ckmtg.fora.pl Strona Główna www.ckmtg.fora.pl
Kielcecki stowarzyszenie MtG
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pytanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.ckmtg.fora.pl Strona Główna » Pomoc dla początkujących Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pytanie
Autor Wiadomość
Elfin
Gamer



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kielc

Post
Jak stworek z soulbound wchodzi do gry odpala się zdolność i możesz sparować go z innym swoim niesparowanym stworkiem. Jeżeli tego nie zrobisz to za każdym razem jak jakiś stworek wejdzie do gry pod twoją kontrolą ponownie możesz podjąć decyzję o parowaniu aż w końcu nie zdecydujesz się na połączenie. Gdy już parowanie będzie aktywne nie możesz parować żadnego z połączonych stworków aż połączenie nie spadnie (któryś ze stworków opuści grę, przejdzie pod kontrolę innego gracza lub przestanie być stworkiem). Tylko i wyłącznie wejście stworka do gry może aktywować zdolność soulbound i tylko gdy warunki soulbounda są spełnione tj. kontrolowanie stworka z soulboundem oraz innego stworka i żaden z nich nie jest sparowany (czyli w sytuacji gdy masz np Silverblade Paladin sparowanego z Centaur Healerem oraz Arbor Elfa i przeciwnik zabija Ci Healera nie będziesz mógł sparować się z Arbor Elfem. Kolejne parowanie będzie możliwe dopiero gdy zagrasz kolejnego stworka. Drugi przykład: Masz Silverblade Paladin sparowanego z Centaur Healerem. Zagrywasz Arbor Elfa. W tym momencie nie możesz sparować Paladyna z Elfem bo Jest on już sparowany więc Soulbound w ogóle się nie odpala. Dopóki Soulbound nie spadnie nie ma mowy o parowaniu tego konkretnego Paladyna.).
Tak przy okazji: możesz śmiało parować dwa stworki z Soulboundem: Np Silverblade Paladin z Wolfir Silverheart w Takiej sytuacji obydwa stworki dostaną +4/+4 oraz Double Strike.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elfin dnia Śro 13:28, 23 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Śro 13:11, 23 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czy możecie mi wyjaśnić jedna z opcji działania karty Oblivion Ring?

Mianowicie:

If Oblivion Ring leaves the battlefield before its first ability has resolved, its second ability will trigger and do nothing. Then its first ability will resolve and exile the targeted nonland permanent forever.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:34, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Diakon
Administrator



Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
To znaczy że jak ktoś zniszczy Ci Oblivona zanim wyznaczysz cel dla umiejętności która jest obecnie na stosie , odpali się jego 2 umiejętność która będzie nielegalna . W rezultacie zamiast usunąć czegoś ze stołu dopóki jest na nim oblivion usuwasz go pernamętnie poza gre.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:43, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
oj chyba nie Wink


If Oblivion Ring leaves the battlefield before its first ability has resolved, its second ability will trigger and do nothing. Then its first ability will resolve and exile the targeted nonland permanent forever.

Według mnie. Jeśli Oblivion Ring opuści grę zanim zadziała pierwsza część abillity wówczas rozpatrywane drugie abillity automatycznie zadziała ale nie zrobi nic. Wówczas jego pierwsze ability zadziała i exile targetowany permament który nie jest landem na zawsze.

Rozumiem że oblivion wchodzi do gry. Gdy wejdzie musimy podać target dla niego, przed podaniem targetu zostaje usunięty z gry. Wówczas odpala się drugie abillity które nie robi nic, a następnie wybrany permanent zostaje exile na zawsze.

Dokładnie tak przetłumaczyłbym powyższy tekst ale mogę się mylić. Coś mnie się zdaje że potrzeba tutaj sędziego.


Czym jest activated ability?
To jest abiliti za które trzeba płacić mana ?
Czy ability które wymaga tapnięcia ?
Czy oba powyższe?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asahi dnia Pią 18:22, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Pią 18:02, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Diabeł
Gracz



Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Orq ma racje w sytuacji z Oblivion Ringiem

Activated Ability to jakakolwiek abilitka, za którą musisz zapłacić jakikolwiek koszt, czyli mana, poświecenie stwora, tap pernamentu itp.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:05, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
nie żebym się dochodził - przyjmuję wyjaśnienie - tylko tłumaczenie mi się nie kali.

Wrzuciłem ten tekst do tłumacza EU online i tłumaczenie brzmi jak poniżej.

Jeśli Oblivion Ring wychodzi z pola bitwy zanim jego pierwsza umiejętność zadziała, jego druga umiejętność się uruchomi i nic nie zrobi. W takim razie jego pierwsza umiejętność zadziała i wygna wycelowany nonland permament wiecznie.

i teraz powiedzcie mi o co KAMAN !! Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asahi dnia Pią 19:26, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:09, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
artq1406
Gamer



Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Z tego co zrozumiałem oblivion ring zadziała w ten sposób że ring zejdzie i wybrany permament idzie do exailu lecz nie jestem pewien kiedy się tak dzieje, podejrzewam, że podczas castowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artq1406 dnia Pią 19:34, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:32, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Diabeł
Gracz



Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kiedy Oblivion Ring wejdzie do gry, wybieramy cel dla niego. Wtedy (powiedzmy dzięki spellowi Erase) w odpowiedzi na wybór celu Oblivon Ring opuszcza battlefield. Wtedy resolvuje jego zdolność, która mówi, że dopóki Oblivion Ring jest na polu bitwy, jego cel jest exilowany dopóki sam O-Ring znajduje się w grze. Jako że Oblivion Ringa nie ma podczas resolvu tej abilitki, więc nie może zostać z niej usunięty. Cel oringa zostaje exilowany na zawsze.

Mam nadzieję że jasno, a co najważniejsze poprawnie to wytłumaczyłem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:37, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
dobra a teraz poproszę krok po kroku - bardzo mnie ta opcja interesuje i nie chciałbym kiedyś na turnieju spalić jej efekt.

Znaczy tak:
1 Wystawiam Oblivion Ring do gry
2. .....
itd

bo albo miałem ciężki dzień i do mnie to nie dociera .... albo ..... i do mnie to nie dociera Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:46, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Chmielu
Pros



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK

Post
2.Wybierasz cel
3.W odpowiedzi na trigger umijeki ETB O-ringa usuwasz go ereasem
4.odpala się umiejka exiluje crite
5.Nie ma o-ringa czyli o-ring nigdy nie zejdzie z pola=kritan igdy nie wróci


Post został pochwalony 1 raz
Pią 20:00, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Elfin
Gamer



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kielc

Post
Widze troche chaosu w wypowiedziach :3. A więc po kolei.
Oblivion Ring Ma dwie Triggered Abilities:
1. Jak Oblivion Wchodzi do gry wybierz nonland permament i usuń go poza gre.
2. Jak Oblivion Ring opuszcza gre wróć do gry non-land permament usunięty przez niego.

Oblivion Ring wchodzi do gry. Jak wejdzie triggeruje pierwsza zdolność, wybieramy cel i kładziemy zdolność na stos. Gdy ta zdolność jest na stosie niszczymy Oblivion Ring. Enchant spada do grobu, na stos wchodzi jego drugie triggered ability. Jeżeli nic więcej sie nie dzieje to stos rozpatruje się od góry czyli najpierw rozpatrujemy drugą zdolność O-ringa i wracamy do gry kartę usuniętą tym konkretnym o-ringiem, a jako iż w tej chwili jeszcze nic nie jest usunięte to zdolność nic nie robi. następnie rozpatrujemy stos dalej i wybrany cel zostaje usunięty z gry. Jako iż O-ring który mógłby ten permanent wrócić do gry już nie istnieje to nic nie jest w stanie wrócić go do gry. Usunięte permanenty zapamiętują który konkretny o-ring usunął je z gry a że ten już nigdy nie wróci do gry to usunięcie jest trwałe.
idąc dalej, jeżeli zamiast zniszczyć o-ringa zblinkujemy go czyli usuniemy z gry i od razu wrócimy efekt będzie taki sam ponieważ gra nie zapamięta że to ten sam o-ring tylko uzna je za dwa różne.

EDIT: Widze że Chmielu mnie ubiegł z odpowiedzią ;3


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Elfin dnia Pią 20:04, 25 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Pią 20:01, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
dziękuje Panowie - łopatologia była tutaj niezbędna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:09, 25 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kolejne świetne pytanie:

Współdziałanie kart:
Primodial Hydra oraz Corpsejack Menace.

1. Wiem już że hydra w przypadku gdy Corpsejack jest na stole wychodzi z podwóją ilością cunterków.

2. Nie wiem jak odczytać drugą cechę hydry w połączeniu z Corpsejackiem .... znaczy: At the begining of you upkeep, double the number of counters on Primordial Hydra ??

Już wiem, Corpsejack combuje się w 100% z aboillities Primordial Hydra Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asahi dnia Sob 23:34, 26 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Sob 23:11, 26 Sty 2013 Zobacz profil autora
Elfin
Gamer



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kielc

Post
Kurcze to się nazywa samoobsługa ;3 odpowiedź zawarta w poście przed jakimikolwiek odpowiedziami :3 Teraz wyobraź sobie hydre z dwoma albo trzema Corpsejack manace na stole ;3


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:53, 26 Sty 2013 Zobacz profil autora
Asahi
Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
ja nie musze sobie wyobrażać - ja to wczoraj widziałem .... masakra


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:07, 27 Sty 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.ckmtg.fora.pl Strona Główna » Pomoc dla początkujących Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin